2012年9月2日 星期日

健康大計(二)之布諱療法

每日
都會睇蘋果日報網上動新聞
亦會睇副刊
嚴浩專欄
裡面有好多對各種頑疾的另類療法
不過都只會睇無想過會照做
直至有一天
我行citysuper時聽到一個年約60歲女士同一個售貨員對話
售貨員:妳條頸都退晒喎
女士:係呀,連個身都好好多啦
售貨員對另一個售貨員說:初時見佢成身都係
女士:係呀,睇乜醫生都無用
瞓唔到或夜晚都會痕醒,好慘架
係個女係網上睇到叫我食
我唔覺意望咗佢部超市車一眼
嘩!
成車都係原味矛屋芝士
我就即時想起嚴浩的"布諱食療"係用原味矛屋芝士加冷榨亞麻籽油治頑疾
布諱食療對濕疹尤真有效
返到屋企我就重温布緯食療功效
布緯食療可以加強免疫系統
有好多位讀者亦回應服用布緯食療後病情有明顯好轉
因為身體一年比一年差
所以我從7月26日食布緯療法來增強身體免疫力
食後兩星期
體力明顯好好多,唔會咁易攰
我打算食半年來調理身體

 

原味矛屋芝士可預先用機打致細滑
再放回盒中放雪柜
如每日用匙攪是沒法拌勻

 

可看到還微粒
 

用機打就細滑
 


左面未打 右面以用機打過
 
 

沒有留言:

張貼留言