2013年9月3日 星期二

濕疹



濕疹
係好難治斷尾嘅皮膚病
我亞媽曾受到濕疹困擾多時
中西醫皮膚專科
都醫唔好
仲越來越嚴重
初時只係身
後來手脚頭頂都有
痕到瞓唔到
成個人瘦晒
後來我記得我有一本叫
"
醫食拾遺"係名中醫江一葦醫生寫的
裡面有一款湯水合濕疹飲
我就嘗試叫亞媽煲來飲
唔好睇小好簡單嘅食材
咁就醫好亞媽D濕疹
不過
濕疹係一種皮膚病
係要介口
海鮮就唔好食咁多
亞媽如果覺得皮膚有D痕有D粒粒想翻發
就即刻再煲來飲
好快就冇事
至於我亞媽D濕疹
係好細粒
一粒粒,紅紅
一堆一堆
好痕那種 我都久不久都來飲去下D濕
材料
土茯苓一斤 (切片)
生龜板一對 (即二件)
大生地二兩
瘦肉六兩
以五湯碗水煲三小時
約得濃湯四飯碗左右
分兩次連可以吃渣滓同吃
連服+次
學吓人講
最好請教自己醫生
適合自己才煲


 

 

 



沒有留言:

張貼留言